Gå til innhold
Arkivverket

[#11852] GOD JUL OG GODT NYTTÅR!


Gjest Anne M. Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Stephensen

Hei alle sammen!Vi måtte bare dele en gledelig nyhet med dere alle. Vi fikk den flotteste julegaven i dag. Fikk beskjed om at vi nå er (fadder)'foreldre' til en nydelig liten jente på 9 år fra Nicaragua. Gledelig JUL og de varmeste ønsker for det nye året.Rune og Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Marie og Rune. Gratulerer så mye til dere! Vi er faddere til ei nydelig lita jente på samme alder som deres i Ecuador. Og det er virkelig moro å sende henne gaver og brev, og få koselige brev m. tegninger tilbake! :-) Gled dere....Og fortsatt god jul :-) Mvh Anne M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Jeg vil også få lov til å ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år. Takker for all vennlighet og hjelp fra Stat- arkivet i Bergen og Trondheim, samt alle dere andre. Har lært utrolig mye og fått mange gode råd på veien. Tusen takk alle sammem. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ei retteleg god jol og eit godt nytt år både til dei som driv DA og til dei som gjer seg nytte av det. Og hjarteleg takk for dei framifrå julegåvene DA har gjeve oss i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

God jul og godt nytt år til alle som vitjar DA og særleg til dei som har gjort det mogeleg for oss å bruke dette medium.Måtte alle få ei fredeleg helg og lade opp batteria til neste år! Håper at DA også til neste år vil utvikle seg og gi oss brukarar mykje å glede oss over.Mvh Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Gledelig Jul og et Godt Nyttår til dere alle!I løpet av året har det blitt både spennende funn i kildeavskriftene og flere koplinger i debattforumene. Jeg gleder meg allerede til hva som kan komme til å komme i løpet av neste år.Med hilsen Marius Hellerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissil Bruun Sørensen

Og jeg følger etter, med et ønske om en fredelig og god jul til alle her på Digitalarkivet, og håper at vi alle får et riktig godt nytt år!Sissil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. martinsen

Hei alle sammen. Henger meg på rekka med juleønskninger.God jul og et fredfullt godt nyttår til dere alle.Ønskes dere av Gitte Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. I. Brox Rasmussen

En julehilsen på julaften 2002 fra Nordsjøen, som i dag viser kreftene! Takker for all hjelp fra tålmodige hjelpere og sender en spesiell hilsen til slektninger jeg har funnet ved å bruke denne fantastiske siden - mvh Thea Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per B. Lilje

En riktig god jul og et godt og fredelig nytt år ønsker jeg de som har lagt inn en kjempeinnsats for å bygge opp og vedlikeholde Digitalarkivet og alle de hyggelige og hjelpsomme menneskene som bruker debattforumet!Per B. Lilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Jeg slutter meg til alle som hilser til dere i Digitalarkivet, og ønsker en fortsatt god jul og et godt nytt år. Ikke minst det alltid og allestedsnærværende Digitalarkivet - uansett hvor vi måtte befinne oss, her i verden - har bidratt til at min flytting fra Haag til Oslo tidligere i høst ga mindre 'omvendt kultursjokk' enn jeg ellers ville ha opplevd!Hjertelig takk for de mange flottene bidragene i selve arkivet, og en like stor takk til alle bidragsytere her i forumet!Hilsen Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.