Gå til innhold
Arkivverket

[#11870] Hvor i landet finner jeg 'Lærum' Leter etter Valborg Charlotte E. Lærum.


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Valborg Charlotte Eugenie Lærum f.14.01.86 finner jeg i Sagene menighet i Oslo når hun døper sin ektefødde sønn Hans Emil den 29.11.08. Hun bruker da etternavnet Lærum. Jeg finner ikke hun gift i Sagene menighet og byarkivet skriver at de kom flyttende fra Fredrikstad. Hun var gift med Harald Marinius Paulsen f. 11.03.83.Jeg leter etter hennes opphav, noen som har noen forslag til hvor hun kan komme ifra eller har mulighet for å gjøre oppslag i kirkebøker for Fredrikstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Lærum finnes flere steder i landet. En nettkilde å benytte vil være:http://www.dokpro.uio.no/rygh_ng/rygh_felt.htmlHer kan det lønne seg å søke trunkert, og da med trunkeringstegnet %, for å få med seg alle beleggene.Fra Vestfold er Lærumgårder kjent fra både Våle og Sande med hhv 2 og 4 matrikkelgårder i respektive sogn.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.