Gå til innhold
Arkivverket

[#11931] PROBLEMER MED FAMILY SEARCH


Gjest Morten J. Rasch
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten J. Rasch

Har noen av dere der ute fått samme problem med VRI i Family Search som jeg?Etter at jeg har valgt land kommer 'loading' opp for fylke, men når dette er ferdig er det ingen ting å velge i. Ingen navn på fylker kommer opp! Alt er tomt, dermed kan jeg ikke gå videre til sted. Dette har jo gått bra før.Når jeg bruker IGI er alt i orden.Kan det være noe feil borte i Salt Lake eller....?HilsenMorten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om du bruker 'all resources' får du jo alt. Både IGI, VRI og mye mere. Det er ikke så mye som ligger på VRI så du behøver vel egentlig ikke fylke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten J. Rasch

Jo, det er greit det Berit. Men er det et rent teknisk problem jeg har med VRI, eller har du(dere) det også? Det kunne være greit å vite.Dessuten kan det noen ganger være greit å snevre søke noe, da man på forhånd har en viss kontroll med hvor personen kan befinne seg.Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det er nok ikke 'pytt pytt' dersom man skal begrense søk for barn av ole olsen og kari olsdatter i Norge... døm er det mange ta!VRI gir f.eks. +190 barn av dette ektepar over hele Norges lange land, og, det blir håpløst å lete gjennom. Da setter jeg heller inn cd'en min....Men, Morten du er ikke alene Dette problemet har jeg og.Akkurat nå blåser jeg vel i det, men vil ta det opp med webmaster der når jeg er ferdig med å være ferist..... Natta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten J. Rasch

God formiddag!Takk for svar fra dere alle, da vet jeg at det ikke er bare meg som har problemet.Jeg er helt enig Laila, det blir noe mye å lete igjennom hvis du ikke kan snevre søket, veeeeeldiiiig mye!Hvis du kan og har tid Laila (når du kommer hjem til ditt kjære Vål'enga) og når du evnt. har fått svar fra webmaster, kan sende meg en bitte liten mail om ståa hadde det vært fint.rmrasch@frisurf.noMorten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.