Gå til innhold
Arkivverket

[#11934] Anna Maria Christensdatter, født 9. februar 1816 i Brevik


Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Etterlyser mer informasjon om hennes foreldre. De heter Christen Hansen og Else Hansdatter. To rimelig ordinære navn, så et søk i 1801 er vel som å lete etter den berømmelige nåla... :-) Noen som har funnet disse navnene i sin forskning i Brevik eller Eidanger? Klart de også kan komme andre steds fra også...mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Robertsen

Hei Terje Har lagt inn to vedlegg på din e.mail adresse. Så må du lete i kirkebøkene etter pesonene, bl.a. for å verifisere opplysningene fra LDS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Hei, Terje!Dette glelder mitt tema 11484 (Vogenfabrikant Peder Christensen fra Holden).Laila Kornstad (Prestfoss) og meg har utvekslet e-post om aner til min 2. tipp-oldefar P.Chr. Kålstad. Hun skrev at du kan sende litt mer om den grenen til Christen Jensen Kålstad. Det ville være hyggelig!I 10. desember har jeg prøvd å ta kontakt via din e-post adressen, men jeg fikk meldingen fra Mail Delivery Subsystem: 'The following adress had permanent fatal errors.....User unknown.' Jeg vet ikke hva som er galt.Her kommer min adresse: baelose.@web.de Hilsen og ha et godt Nytt År! Barbara Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Det er min feil, Barbara. Er plaget med spam og har laget en brannmur som er litt for effektiv. Den har nok tolket ditt innlegg som spam - sorry. Stemmer det at det er et punktum i din epostadresse, baelose.@web.de? Virker litt rart med punktum der. Sender deg min versjon av slekta, som varierte litt fra Lailas versjon. Sender det i løpet av dagen.Godt nytt år!mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Merkelig nok - ditt tema har blitt fjernet fra Brukerforumets temalista, men jeg finner det likevel via søkefeltet. Akkurat nå tester jeg om det er fortsatt mulig å lage nye innlegg inne her.Håper du har nok lest den rettet e-post adressen min! Mvh. Barbara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Hei, Terje!Mange hjertelig takk for den anelisten jeg har fått som privat e-post!Forresten, det var bare nok mulig å finne det fjernet temaet via NUMMER 11934.Godt Nytt År! Barbara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.