Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Frode Johansen

[#11943] Hvor får en tak i fremviser for microfilm eller kort?

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg har mange ganger tenkt på å skaffe meg en fremviser,Hvor mye koster slike og hvor får en tak i dem? mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila N. Christiansen

Hei Jan Frode! Ta deg en tur rundt i lokal-miljøet til f.eks. bilforhandlere/bilverksteder. Disse brukte fische-lesere til å lese delekataloger. Apoteker og banker brukte også slike 'antikkens' apparater. Disse bør du egentlig få overta mer gratis enn mindre!Ellers er også større loppemarkeder/bruktmarkeder av og til et lykkens land i så måte har jeg hørt.Ellers har det vært flere debatter om temaet, bl.a: 6476 Mikrofiche og mikrofilm på hjemmekontoret Astrid Halleraker 29.11.2001 17:12 27 1127Lykke til! Laila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Overgaard

Hej Frode. Jeg har netop været inde og læse på Dis-Norges side. Bemærkede at de havde 8 brugte microfiche læseapparater til salg - for medlemmer. Hilsen Randi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kåre Mikkelsen

Jeg fikk min kortleser fra en lokal bank.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie Tollan

Hei! Vil bare henvise til emne/tema 8831. Der får du flere tips. Mvh Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.