Gå til innhold
Arkivverket

[#11943] Hvor får en tak i fremviser for microfilm eller kort?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg har mange ganger tenkt på å skaffe meg en fremviser,Hvor mye koster slike og hvor får en tak i dem? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Jan Frode! Ta deg en tur rundt i lokal-miljøet til f.eks. bilforhandlere/bilverksteder. Disse brukte fische-lesere til å lese delekataloger. Apoteker og banker brukte også slike 'antikkens' apparater. Disse bør du egentlig få overta mer gratis enn mindre!Ellers er også større loppemarkeder/bruktmarkeder av og til et lykkens land i så måte har jeg hørt.Ellers har det vært flere debatter om temaet, bl.a: 6476 Mikrofiche og mikrofilm på hjemmekontoret Astrid Halleraker 29.11.2001 17:12 27 1127Lykke til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Overgaard

Hej Frode. Jeg har netop været inde og læse på Dis-Norges side. Bemærkede at de havde 8 brugte microfiche læseapparater til salg - for medlemmer. Hilsen Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.