Gå til innhold
Arkivverket

[#11944] Blir en besettelse...... med positvit fortegn. Men...


Gjest Helge Orbekk
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Orbekk

Hei God Jul.Skjønner ikke helt dette. Trodde min farside var det som skulle være vanskligst. Etterhvert som selv 'graver' og har god hjelp av disse sider (m/gode hjelpere) dukker det opp flere spørsmål enn svar.. . spml 1. Når en har fullt navn og bosted på tellingstidspunkt. Kan en ikke da søke direkte i hele listen for folketellingen (les: Norge) i stedenfor å måtte gå inn på respektive kommune. (blir jo 'tungt' i lengden). Imidlertid har det vist seg at tidligere personer jeg har søkt ikke finnes 'på Norge tellingen', men hjelpere loser meg til det rette på Sarpsborg... (og det er de rette personer). Spml 2 : når dette er nevnt; kan noen lose meg rett til Thoralf (Johannesen) Steen f 3 des 1898 Fredrikshald ?). Sønn av Adolf Ferdinand? (Johannesen?) Steen? f 1857 (Fredrikshald?) og Laura Marie J. Steen F 1866 mvh Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

P.S. Eg fann dei gjennom landsfemnande søk på 'Førenamn børgjar på: Laura'. Deretter Fødselsår '1866 +/-2'. Då fekk eg 11 i Østfold; nr. 10 var den eg skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.