Gå til innhold
Arkivverket

[#11948] (Martine) Marie Martinusdtr. - emigrant frå Øygarden


Gjest Norvald Halland
 Del

Recommended Posts

Gjest Norvald Halland

Eg er imponert over all den kompetanse og hjelpsemd som kjem fra på desse sidene. Sjølv er eg ikkje særleg driven i avanserte søk, og treng litt assistanse. Er det mogeleg å finna ut noko om skjebnen til (Martine) Marie Svellingen, f. 1888. Ho utvandra til Amerika under dette navnet den 9.4.1906. Så har ho vore tilbake i gamlelandet og reiser på nytt over 14.10.1919, og no brukar ho navnet Marie Martinussen Sælle. Siste gongen ser det ut for at ho skulle til Nord Dakota. Ho var dotter til min bestefar, resultat av ein ungdomsforelskelse. Den 'norske' delen av historien er kjend, men vart ho gift, og finst det etterkomarar i statane? Kva tid døydde ho?mvh Norvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Norvald! Maries reisemål i 1919 var hennes onkel Mons Jacobsen, 1352 71st street, Brooklyn, NY. Det ser ut som det var han hun reiste til første gangen og?Men, som du sier, i emigrantlisten på DA står det best.sted Welleston, Nord Dakota, men bopæl NY. Welleston er forresten hverken by eller county i ND etter det jeg kan se....Jeg finner ikke Mons i 1920-censusen, vet du noe mer om ham? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norvald Halland

Nei, eg veit eigentleg ikkje noko meir om denne onkel, anna enn at foreldra var Jacob Gudmunds. Hernar og Agathe Monsdtr. f. Hjelme. Men, korleis finn du at det var til denne onkel Mons ho reiste? Finn ikkje han i emigrasjonsprotokoll. Derimot finn eg ein annan onkel, Marius Severin, som reiste over i 1904. Har også funne ut at Martine Marie var heime på besøk i 1925, då registrert som Miss Martine M Martinussen, f. Sæhle. Det indikerar vel at ho heller ikkje på det tidspunkt var gift. Adresse oppgitt til State of New York. Ved utreise i 1919 er yrke oppgitt som stuepike, Hotell Norge. Kan det vera i Bergen, eller er/var det hotell med dette navnet i New York?Norvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Jeg fant at hun skulle til onkelen på Ellis Island http://www.ellsisland.orgHvis du ser i emigrantprot. når hun drar i 1919, er det en annen som reiser samtidig, som også er stuepike på hotell Norge. Regner med at dette helt sikkert er i Bergen.1925 er dessverre ett år for sent ti å finne henne på Ellis Island, den ble stengt i 1924.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norvald Halland

Eg slit litt med å koma vidara med dette. Det er altså ein person som opererar under tre forskjellige etternamn, og brukar to førenamn i kombinasjon, eller berre det eine. I tillegg har vi muligheten for at namnet er 'amerikanisert'.? I kb for Herdla finn eg fødselsdato 29.10.1888. I FT 1900 finn eg at ho var oppfostra på Svellingen, og det er sjølvsagt grunnen til at ho brukar dette etternamnet ved emigrasjon første gongen. Eg har snust innom nokre databasar i US, f.eks. dødsregister i Social Security, men kjem fort til ei grense då eg vert beden om å betala, frå 15 til 80 USD. Veit ikkje heilt kva eg får att for pengane. Er det slik det er, eller er det eg som ikkje er smart nok?Norvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

PS: Såvidt jeg husker fra min tid på prærien er ihvertfall Williston en by i ND, helt nordvest - på grensen til Montana (med ca. 20,000 innbyggere i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.