Gå til innhold
Arkivverket

[#11965] Til DA -->Innlegg forsvunnet fra debattforum


Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Et innlegg laget av meg i romjula er forsvunnet fra debattforum. I følge automatisk mail ble det sist lagt inn en melding der kl 19:05 i går, 29/12. Hva er galt??Innleggets overskrift var: 'Anna Maria Christensdatter, født 9. februar 1816 i Brevik'mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Då systemet vårt sende epost til deg om at temaet vart lagt inn kom epost attende med melding om at epostadressa ikkje kunne nåast. Det vanlege i slike tilfelle er at det er gjeve opp feil adresse og i slike tilfelle skjuler me temaet. Men no ser eg at for dette temaet har me nådd deg. Grunnen er truleg at du har forandra på spam-filter eller liknande. Eg kjem difor til å opna temaet att.Ein føresetnad for å bruka debattforuma våre er at folk gjev opp rett epostadresse og at me kan nå dei på denne adressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.