Gå til innhold
Arkivverket

[#11984] Pedersen - Johnsen, ikke vet jeg. Også Sanden/Storemark - fra Fedje


Gjest Jorunn C. Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn C. Pedersen

HeiHar prøvd å finne min farfar med familie. De opplysninger jeg kjenner til:Navn (innen familien): Andreas Martin Pedersen Johnsen? født 1898. Kjenner til at han var sønn av Kristine Johnsen (død Bergen 1938).(Dette er sikkert) Antar at han skulle være å finne på FT 1900, da han antageligvis bodde med sin mor. Har søkt å finne han rundt Bergen MV, men finner intet. Videre; skulle noen kjenne til Berthe(a) Henrikke Storemark alt Sanden fra Fedje (Hordaland) født rundt 1900?mvh Jorunn C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gunn Huglen

Nei, dette var en vanskelig oppgave. Her er en Anne Storemark fra Fitje, muligens en slektning av Bertha Henri. LenkeHar ikke greid å finne noen Andreas som passer i alder i 1900 i Bergensområdet. Har du ikke flere holdepunkter, så blir det som å lete etter nåla i høystakken, om ingen kjenner familien?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn  C. Pedersen

Hei og masse takk til dere to (Gunn og Carsten)!!. Dere skulle ikke ha noen ideer om søk mht Andreas Martin Pedersen Johnsen f 1898/7???Ha en riktig god JUL!!!Jorunn C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.