Gå til innhold
Arkivverket

[#12010] Familien Tråsdal/Traasdahl


Gjest Kari Engdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Engdal

Noen som kan hjelpe meg med å finne mine slektninger på morsiden? Min mor heter Helen Katrin Tråsdal. Hennes far het Helge Tråsdal(Svorkmo/Løkkenområdet). Mor Dagrun Ovesen. Opprinnelig fra Trondheim. Jeg vet veldig lite om min familie på morsiden, men jeg vet at etternavnet Mosbakk også kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Morken

Har opplysninger tilbake til ca. 1565. Kontakt meg på emailadr. : morken@online.noHelges søster Jenny ble gift Mosbakk.Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Engdal

Hei! Ja riktig. Min mors tante er gift Mosbakk (Jenny). Dette var jeg egentlig klar over. Men jeg vet fint lite annet om familien. Og du har opplysninger helt tilbake til ca 1565! Det høres veldig spennende ut! Jeg kontakter deg i morgen på e-mailadressen din. Her er min adresse: kenga1972@hotmail.com. Godt nyttår til deg og dine! Mvh Kari E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.