Gå til innhold
Arkivverket

[#12036] Sperregrense for personopplysninger 60 år?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Hei er det ikke 60 års sperregrense for personopplysninger? Det betyr vel at dere kan sjekke opplysninger ca,1940? Min far ble f.i Bergen 07.07.1940 døpt i Nykirken. Foreldre var Berly f.Pedersen og Ole Andreas Johansen. Hvor bodde de ved dåpen og hvem oppgis som faddere ? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner ikke noen dåp i Nykirken. Jeg finner fødselen på Kvinneklinikken 7. juli 1940, og der står adressen Hordagaten 36, og det var til soknepresten i Årstad meldingen om fødselen ble sendt. Jeg finner imidlertid ikke noen dåp av ham i Årstad heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Beklager Yngve. Det gikk opp for meg at Rolf Johansen ble døpt i Nykirken i 1942. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Da gikk det lett. Dåpen fant sted i Nykirken 1. februar 1942. Bostedsadressen ved dåpstidspunktet var Claus Ockensmug 8, og Inger Pedersen og Odd Hostad står som faddere sammen med barnets foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.