Gå til innhold
Arkivverket

[#12152] Feil i hovedløkka innlegg 9835 (31)


Gjest Inger Tysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Tysland

Det tar svææært lang tid før innleggene kommer på plass. Etter innlegget kom det opp feil i hovedløkka som ikke stod der da jeg trykket på legg innlegg på plass. Hva er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Jeg har nå lagt inn et innlegg som tok 5 1/2 min før det kom gjennom. Tiden varierer fra 4 -8 min. Tidligere sa det bare 'svitsj' før det var på plass. Er vi bortskjemt fra 'gamle dager'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Problemet ligg ikkje hos oss, så vidt eg kan sjå. Eg har elles no sett på nedunder kor lang tid det går frå ein førespørsel kjem inn til oss til han er ferdig behandla. Du vil sjå at det dreier seg om mindre enn eit sekund.Eg veit at folk i Molde har hatt same problem. Og då har me blitt samde om at problemet ligg hos Internett-firmaet som er brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Takk for svar. Jeg hadde mine mistanker siden det startet etter at UPC skulle doble kapasiteten (som da har blitt 100 x verre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.