Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Nina Møller Nordby

[#12156] Linjeskift

Recommended Posts

Guest Nina Møller Nordby

Jfr innlegg 11546 i brukerforum. Når jeg kopierer inn tekst som i utganspunktet ligger på hver sin linje blir de liggende her som en eneste lang setning. Fra før inneholder de ikke noe form for skille (f.eks. komma) mellom postene annet enn linjeskift så det sier seg selv at det hele blir ganske uoversiktelig. Kan dere endre på dette? Er det muig å minske skriftstørrelsen dersom vi ønsker det også?

Guest Nina Møller Nordby

Kan det være så enkelt som å utvide bredden i boksen som vi skriver selve innlegget i?

Guest Jan Oldervoll

Det siste hjlper ikkje i det heile. Elles meiner eg du bør ordna slikt noko sjølv. Ei blank linje i innskrivingsboksen mellom ting som skal på eiga linje er det som skal til. Om eg skulle gjera noko for hjelp i den situasjonen du påpeiker ville det samstundes føra til at samtlege innlegg som er skrivne ville bli justert på same måten. Det ville blitt fullt kaos, avhengig av skjermstorleik og oppløysing. Det kan eg lova deg.

Guest Nina Møller Nordby

Ja vanligvis har jeg gjort det, men når postene blir såpass mange er det 'værre'. Kanskje det kan hjelpe å definere større linjeavstand i tekstdokumentet før jeg kopierer det inn i innlegget her?

Guest Jan Oldervoll

Ikkje i det heile. Det er berre ein måte å få starta ei ny linje og det er å leggja inn eit dobbel linjeskift.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.