Gå til innhold
Arkivverket

[#12156] Linjeskift


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jfr innlegg 11546 i brukerforum. Når jeg kopierer inn tekst som i utganspunktet ligger på hver sin linje blir de liggende her som en eneste lang setning. Fra før inneholder de ikke noe form for skille (f.eks. komma) mellom postene annet enn linjeskift så det sier seg selv at det hele blir ganske uoversiktelig. Kan dere endre på dette? Er det muig å minske skriftstørrelsen dersom vi ønsker det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det siste hjlper ikkje i det heile. Elles meiner eg du bør ordna slikt noko sjølv. Ei blank linje i innskrivingsboksen mellom ting som skal på eiga linje er det som skal til. Om eg skulle gjera noko for hjelp i den situasjonen du påpeiker ville det samstundes føra til at samtlege innlegg som er skrivne ville bli justert på same måten. Det ville blitt fullt kaos, avhengig av skjermstorleik og oppløysing. Det kan eg lova deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Ja vanligvis har jeg gjort det, men når postene blir såpass mange er det 'værre'. Kanskje det kan hjelpe å definere større linjeavstand i tekstdokumentet før jeg kopierer det inn i innlegget her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ikkje i det heile. Det er berre ein måte å få starta ei ny linje og det er å leggja inn eit dobbel linjeskift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.