Gå til innhold
Arkivverket

[#12162] Fødsel og dåp i Bergen


Gjest Allis-Elin Rokkones
 Del

Recommended Posts

Gjest Allis-Elin Rokkones

Er det mulig å få litt hjelp? Sigfrida Svendsen skal være født i Bergen et av de første årene i 1900. Jeg vet med sikkerhet at hennes mors navn var Ingeborg og kom muligens fra Aure i M&R. Hennes fars navn kan være Peter eller Johan og er kanskje fra Rødøy i Nordland. Er det mulig å finne ut når hun er døpt og faddrenes navn. På forhånd takk. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner dessverre ikke noen som passer i registrene våre opp til 1912. Finnes det utfyllende opplysninger, slik at det er mulig å identifisere henne, f.eks. ekteskapsår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Hei igjen! Dessverre vet jeg ikke så mye, mulig hun er født før 1900. Jeg vet at fam. flyttet på seg.Stavanger og Haugesund er inne i bildet, men det var sagt at hun var født i Bergen. Tusen takk og godt nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Under Stemmerettsfortgn. i Bergen for Stort. valg 1906 finnes der : 14166 Peter Martin Svendsen (Løsarb.)som bor i 4 Valgkrets/Sandvigen. Hvor og hvilket årstall er P.M.Svendsen født. Er dette en vanskelig oppgave å be om? Hvis mulig på forhånd takk. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Det gjelder Døde i Bergen 1912-1972. Skulle ønske det var opplyst hvor personen var født. 15578 Ingeborg Svendsen død 28 Febr. 1914 Beklager at jeg maser. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.