Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest J E Haugland

[#12227] Hva med Betty J fra Gresvik, Fredrikstad f. 1896 utvandr til USA

Recommended Posts

Guest J E Haugland

Jeg sliter fortsatt med å finne familien etter Charles Thidemann Thompson, (min bestefar) Jeg har fulgt han helt frem til 1930 hvor han, hans kone og sønnen Carl Thidemann Thompson f 1915 er bosatt i Toms River NJ. Mitt håp er nu at jeg via hans kones familie, norske Betty J født 23 November i Gresvik, Fredrikstad, kan hjelpe meg videre. Jeg har forsøkt å lete henne opp tidligere, men uten resultat. Hun og Charles traff hverandre i PH, US og de ble gift før Nov 1915. Når Carl jr ble født var de bosatt i Island Hights, NJ.Kan noen hjelpe her. JEH

Guest J E Haugland

Litt tilleggsopplysninger, som kanskje kan være nyttig. M h t Bettys sønn. Han ble født 3 Nov i 1915, og fikk samme navnet som faren hadde før utvandring fra Norge, nemlig Carl Thideman Thompson. Det er meget sansynlig at Betty J er en amerikanisering av ett norskt navn, og at det er fødsesldato og årstall som blir det viktige.JEH

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.