Gå til innhold
Arkivverket

[#12255] Hanna Ingebrigtsdatter født 1832 Målselv. hvor ble hun av.


Gjest Per Hamstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Hamstad

Hvem var hennes mor.Far var Ingebrigt Olsen født ca.1798. Hanna var gift 1g. med Elisæus Andersen ,han døde 1854 bare 28 år.en datter Elise Kristine er min kones bestemor. Hanna ble gift 2.g.med Ole Olsen Moen 17/7 1859 Tre barn Ingeborg Pauline 14/5 1860 Kristian Olai 4/5 1862 Dorothea 13/3 1864 Etter 1864 er det ingen spor etter noen fra det andre ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Eileen Moen Arndt

Hanna Ingebrigtsd. og Ole Olsen Moen reise til Amerika. Ole Olsen Moen var bro av min John Olsen Moen også reise til Amerika. Eileen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Hamstad

Takk for opplysningen,jeg har leita gjennom flere stater på mistanke , men uten resultat. Vet De hvilken stat dem slo seg ned i ? Har De flere opplysninger om Hanna. Hva heter moren ? Jeg vet (nesten ) hvor De bor,kanskje kan vi snakkes med det første, jeg er ganske ofte på Moen,har barnebarn bare noen km. oppafor. per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Eileen Moen Arndt

Unnskylde meg...jeg er sent med svare. Jeg glemte for å se ut til dette igjen. Ole og Hanna Moen bo på Wisconsin, Dunn County or Chippewa County. Dem begrave i Faith Lutheran Running Valley Cemetery i Chippewa County, Wisconsin. Hanna Catherine Ingebrigtsdatter Moen died in 1896. Jeg tenke dem har 3 mer barn etter reiser til Wisconsin. Eileen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.