Gå til innhold
Arkivverket

[#12311] Plukklistene i tellingene


Gjest Bjørn Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Hei,lurer på en ting.De plukklistene som plukker folk fra i tellingene.Har disse blitt slettet.Jeg åpnet min nå i dag etter en stund fravær,men fant ingen av de gamle jeg hadde lagret.Det kan virke som min så kalte konto har blitt tømt ?.Noen forklaring på dette ?? Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Min feil. Me la om katalogstrukturen og då gløymde eg å kopiera over plukklistene. Det har eg gjort no, men det hjelper truleg ikkje deg, dersom du har plukka i det siste. Men om du sender ein epost til oldervoll@hi.uib.no og gjev opp brukarnamnet du har valt, kan eg kopiera inn dei gamle i det nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten J. Rasch

Jan, henviser til innlegg 670 hvor undertegnede stiller samme spørsmål som B. Pettersen. Min plukkliste er nå i orden. Har ikke 'plukket' noe i høst og i vinter,og regner derfor med at alt ligger inne.Takk for snarlig løsning. Beste hilsner Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Til Jan:Jeg har ikke merket noen forskjell,går det kansje ikke og fikse det problemet eller ???? Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Problemet er fiksa. Alle gamle plukklister er flytta og fungerer. Eg har kontrollert at det er slik. Om det er plukklister du ikkje får fram er det, som eg skreiv i e-post til deg, fordi du tidlegare har brukte eit anna brukarnamn/passord. Eg kan diverre ikkje slå saman plukklister med forskejllige bukarnamn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Hei igjen.Takk for hjelpen da,Jeg kan jo ikke huske at jeg har brukt to forskjellige passord og brukernavn og jeg har prøvd begge,men får ikke opp noe som helst. Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.