Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Møller Nordby

[#12319] Innelgget om 'matros Anton' som forsvant?

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Se nederst på dette inlegget i brukerforum 12291. Det var et innlegg til 17:35 som kom opp da jeg skulle legge inn et nytt, men det ser ut til å ha forsvunnet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg kan ikkje forstå at noko er gått galt. Her er eit innlegg 17:35, også eit som startar med Hallo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Besynderlig. Det finnes et tidligere innlegg der som starta med 'Hallo', men det jeg etterlyser 17:35. Jeg ser at det også er et annet innlegg 17:35 her. Kan de ha kræsjet? Innlegget jeg etterlyser var nok på mellom 10-12 linjer og inneholdt Anton i Skiptvedts liv, født, døpt, konfirmert,foreldre etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg kan ikkje forstå at det er mogeleg at innlegg forsvinn. Då må det vera slik at når du i andre omgang trykte Legg innlegg på plass så rakk det aldre fram til oss, av ein ellera nnan grunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Inlegget var aldri synlig nederst, men over innleggsboksen der jeg skrev mitt nye innlegg. Tror det kom fra Erik Opperud. Da jeg skrev neste innlegg rett etterpå var det 'forsvunnede innlegget' helt vekk! Fakta......og jeg så ingen rosa elefanter på veien .......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Opperud bekrefter selv at innlegget forsvant. Hvordan kan det skje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Innlegget forsvant ikkje. Du såg resten av det. Grunnen til at det forsvant er at det ser ut som om Erik har kopiert teksten frå ein e-post, såg det ut til. Dermed var det fullt av hakar. Og dei har si siga betydning i html. Dermed trudd systemet at dette var formateringskodar, som det ikkje forstod. Men no har eg gått inn og fjeran dei og dermed dukka innlegget fram att.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Takk, faktisk så var jeg inne på tanken at det var årsaken til inlegget som bare jeg så .... forsvant. Så alt med slike klammer forsvinner mao.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Barbara Lose

Jeg har observert akkurat det samme fenomenet i tema 8626 (se innlegg 45 og 46 der).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.