Gå til innhold
Arkivverket

[#12319] Innelgget om 'matros Anton' som forsvant?


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Se nederst på dette inlegget i brukerforum 12291. Det var et innlegg til 17:35 som kom opp da jeg skulle legge inn et nytt, men det ser ut til å ha forsvunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Besynderlig. Det finnes et tidligere innlegg der som starta med 'Hallo', men det jeg etterlyser 17:35. Jeg ser at det også er et annet innlegg 17:35 her. Kan de ha kræsjet? Innlegget jeg etterlyser var nok på mellom 10-12 linjer og inneholdt Anton i Skiptvedts liv, født, døpt, konfirmert,foreldre etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg kan ikkje forstå at det er mogeleg at innlegg forsvinn. Då må det vera slik at når du i andre omgang trykte Legg innlegg på plass så rakk det aldre fram til oss, av ein ellera nnan grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Inlegget var aldri synlig nederst, men over innleggsboksen der jeg skrev mitt nye innlegg. Tror det kom fra Erik Opperud. Da jeg skrev neste innlegg rett etterpå var det 'forsvunnede innlegget' helt vekk! Fakta......og jeg så ingen rosa elefanter på veien .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Innlegget forsvant ikkje. Du såg resten av det. Grunnen til at det forsvant er at det ser ut som om Erik har kopiert teksten frå ein e-post, såg det ut til. Dermed var det fullt av hakar. Og dei har si siga betydning i html. Dermed trudd systemet at dette var formateringskodar, som det ikkje forstod. Men no har eg gått inn og fjeran dei og dermed dukka innlegget fram att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Takk, faktisk så var jeg inne på tanken at det var årsaken til inlegget som bare jeg så .... forsvant. Så alt med slike klammer forsvinner mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.