Gå til innhold
Arkivverket

[#12324] Geistligheten i Nord-Norge og Midt-Norge i tiden 1536-1700, database på nett.


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Det er mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her, men linken viser jo så vidt jeg kan se bare til et register på 10 sider. Hvor er de sidene som registeret viser til? Det kunne det vært interessant å sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Jeg har tidligere forsøkt å få fatt i Dahls bøker, bl.a. ved Nasjonalbibiliotket i Oslo (tidl. UB), men oppdaget til slutt at det ikke var mulig å skaffe alle sammen. De hadde rett og slett gitt opp å få fatt i ett av bindene, uten at jeg i farten kan si hvilket. Noen som vet hvor hele samlingen kan lånes, event. gjennomsees?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Bibliotekene har vel en database på nette hvor du kan søke på tilgjengelige bøker...LIBRIS/BIBSYS eller noe slikt. Kansje du kan finne ut hvor du kan låne den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.