Gå til innhold
Arkivverket

[#12339] Oppslag i kirkebok for Hedenstad (Sandsvær/Kongsberg) 1835


Gjest Arne Olav Egner
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Olav Egner

Familysearch.org angir at Lars Tollefsen og Karen Oline Jacobsdr ble viet i Hedenstad 13 jun 1835. Kirkeboken bør kunne fortelle om når (og hvor) ble de to ble født, og hva deres respektive fedre heter. Kan noen gjøre et oppslag for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette Kleve

I klokkerboka for Hedenstad står det:Lars Tollefsen Steen 29 1/2 aar Mellemaasen under LandsværkKaren Oline Jacobsdr. Rogstad 22aarDe er vigde den 13. juni 1835 og som forlovere står Christian Rogstad og Ole Bjørndal(en) (?)Foreldrene deres og hvor de eventuelt er født står det ingenting om. Kanskje bygdebøkene for Sandsvær kan gi flere opplysninger?!Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Olav Egner

Mange takk for at du tok deg tid til å finne fram informasjonen. Jeg har satt igang med å få ut info fra bygdebøkene. Dette bringer meg videre. Men som jeg skrev i tema12177 burde familienavnet Wessel være knyttet til den personen jeg leter etter. Leter jeg i rett familie? Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.