Gå til innhold
Arkivverket

[#12351] Anna Matilde Toldnes, Steinkjer


Gjest Ann-Carin Bøyesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Carin Bøyesen

Jeg har nå lenge lett etter min oldemor Anna Matilde Toldnes. Hun er født 12.11.1874 i Steinkjer, død i Trondheim 6.7.1954. I FT 1900 bodde hun, nå omtalt som Anna, i Strandveien 21 i Trondheim sammen med sin mann smeddreng Jørgen Iversen fra Inderøya (Sakshaug)og deres tre barn Ivar, Aksel og Ester. Jeg har dessverre ingene fler opplysninger eller årstall. Kan noen hjelpe?? Mvh Ann-Carin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Køhl

Anna Mathilde f. 12 Novb 1874 i Steinkjer, døpt den 17 jan 1875 i Steinkjer kirke. Foreldre: Tømmermand Ole Olsen Toldnes,(f. 1831) h Ingeborg Anna Andreasdtr (f. 1830)(gift 1858) Faddere: Handelsmand Frederik Frederiksen og h. Peternille, ungk. Hans Engelsen og frk. Hilda Engelsen, Ungk. Martin Aasen, pige Anna Aasen, alle i Stkjer. Kilde: Kirkebok Steinkjer 1868 -1881, side 25, nr. 3mvh Arild Køhl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.