Gå til innhold
Arkivverket

[#12397] Ojsann - hvor tok innlegget mitt veien??


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

17:58 skrev jeg et helt nytt innlegg -'Så IMPONERT er jeg', og fikk også en bekreftelse på dette. Innlegget dukket aldri opp i brukerforum. Hvor ble det av? Feilet min e-mailadresse?Akkurat nå er jeg ikke...IMPONERT ;-%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har sett etter i loggen og funne deg. Klokka 17:51:18 ba du om boksen for å laga nytt tema. Klokka 17:52:07 var du ferdig og sende det avgarde. Klokka 17:52:32 fekk det det attende med spørsmål om du ville retta. Kva du då gjorde kan eg ikkje sei. Hadde det ikkje vore for e-posten ville eg ha sagt at du ba om å få retta. Men sidan du fekk e-post går eg ut frå at du sa du ville leggja på plass. I alle høve sende du innlegget ditt attende til oss klokka 17:52:34. Klokka 17:52:39 fekk du lista alle tema i brukardebatten. Det forklarer det heile for meg.Når du sendte temaet inn til oss er programmet mitt slik at det først sendet e-post, så legg temaet på plass. Det skjer ved ein anna servar ved UiB og kan av og til ta litt tid. Det har ikkje du venta på. Det ser eg fordi du har lista temalista etter fem sekund (klokka 17:52:39). Dermed braut du forbindelsen til programmet som skulle lagra innlegget ditt. Det fann ut at du ikkje var interessert i dette, og let vera å leggja innlegget på plass. Tolmodig må ein vera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Takk for at du tok deg bryet med å finne ut av min 'X-file'!!! Det er ikke alltid like lett å skjønne hvorfor innlegg forsvinner slik som det gjorde i dette tilfellet.Ser også at jeg hadde litt tid til overs 17:52:33 :-), kanskje jeg kan være mer effektiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.