Gå til innhold
Arkivverket

[#12398] Trillinger på husmannsplassen Øyjord i Haus i 1892


Gjest Truls Songstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Truls Songstad

Min oldemor Sissela Andersdtr. fødte i 1892 trillinger på husmannsplassen Øyjord i Haus. Etter hva historien sier skjedde dette en søndag og alle utenom min bestemor var til kirke i Haus. Bestemor var 8 år og skulle hjelpe til om noe skulle skje. Da fødselen startet sprang hun til Søre Skulstad for å hente hjelp og da hun kom tilbake med hjelpen, var barna født, en jente og to gutter. Kan jeg få den eksakte fødselsdato og dåpsdato? Gutten Bernhard døde samme året. Kan jeg få vite dato og eventuell dødsårsak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Herfindal Johannessen

I kyrkjeboka for presten i Haus, Haus sokn, B 1, 1887-1898, side 32 står det følgjande:nr. 5, Theodor (Trilling med nr 6 Mdkj. og No. 6 Kvkj.) vart fødd 6 Novbr. 1892 og heimedøypt den 7. Novbr. Han vart heimedøypt av Nils Nilsen Trængereiddal. Dåpen vart stadfesta i kyrkja den 2. april same år.nr. 6, Bernhard (Trilling med nr 5 Mdkj. og No. 6 Kvkj.) vart fødd 6 Novbr. 1892 og heimedøypt den 6. Novbr. Han vart heimedøypt av Ingeborg Mikkelsdtr Trængereiddal. Denne dåpen vart ikkje stadfesta i kyrkja av di han døydde 7/11, vart gravlagd 12/11 og jordfesta 2/4 same år. Som dødsårsak er oppgitt 'medfødt Svaghed'.nr. 6, Agnes (Trilling med nr 5 og 6 Mdkj.) vart fødd 6 Novbr. 1892 og heimedøypt den 7. Novbr. Ho vart heimedøypt av Nils Nilsen Trængereiddal den 7. Novbr. Dåpen vart stadfesta i kyrkja den 2. april same år.Om foreldra står det følgjande:Grdbr., Veiarbeider Samuel Monsen og Cecilia Andersdtr, busett på Øijord, begge fødd 1859. Mvh Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.