Gå til innhold
Arkivverket

[#12406] Hmmmm....er Brukerforum allergisk mot ordet IMPONERT?


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

HJELP HJELP!!Jeg påpekte tidliger i kveld at mitt tema fra 17:58 aldri dukket opp 'som avtalt'. Nå skrev jeg et nytt innlegg med samme heading og klok av skade kopierte jeg min tekst. Joda en feilmelding oppsto denne gang og jeg brukte back-knappen. Heldigvis denne gangen. sendte det så på nytt og da gikk alt bra.Jva skjer egentlig? Begynner det å bli trangt om plassen siden tema eller innlegg forsvinner i løse luften? Er det 'klammer' eller andre tegn vi bør styre unna? Klammer har vist seg lite heldig tidligere i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Jørgensen

Klammer (større-enn og mindre-enn tegn) er svært uheldig å benytte. Dette er en del av HTML-syntaksen og kan DEFINITIVT ødelegge (alt avhengig av hvordan debatt-basen er programmert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Klammer KAN øydeleggja. Men når innlegg i det heile ikkje dukkar opp ser det ut som om folk ikkje har tolmod til å venta på kvittering frå systemet. Når du legg på på plass eit innlegg (etter at du har fått valet om å retta) vil det for tida gå nokre sekund før du får lista temaet du har lagt inn (eller laga innlegg til). Om du ikkje ventar på at temaet dukkar opp på skjermen, KAN du riskera at innlegg forsvinn i lause lufta. Eg skal sjå om eg kan ordna på, men eg må ha litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.