Gå til innhold
Arkivverket

[#12417] Noen blir borte, andre blir amputert....


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Tema 12379 innlegg nr. 10 skulle sett slik ut:og resten (ting skjer, her må man være klar til å gjøre jobben 2 ganger... hrmf!alt er fra Familysearch.org, men uttrekk fra kirkebøker, så det bør være noenlunde pålitelig. Ta en titt i originalen for å dobbeltsjekke!Even IVERSEN Age At Marriage: 24 Sex: M Event(s): Birth: 1845 Parents: Father: Iver IVERSEN Marriage: Spouse: Bergitte Regine OLSDR Age At Marriage: 24 Marriage: 31 Jul 1870 Place: Trondheim, Sor-Trondelag, Norway Tåler ikke debattene : og () heller???? Det begynner å bli slitsomt å hjelpe når man må dele opp innleggene først i 2 for så å se at den andre halvdelen og blir amputert..... hrmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Til og med her ble første del av innlegget mitt borte. Dette begynner å bli dumt, så mye som forsvinner, jeg har annet å gjøre. Det har ikke noe med at jeg er tålmodig eller utålmodig.Jeg har også påpekt tidligere at dersom jeg lager et innlegg som blir langt (kanskje 30-40 linjer) blir også dette amputert. Det har og skjedd de siste ukene. Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Beklager at innleggene dine blir amputert og at du får merarbeid, men dette klarte du å skape ved å bruke de 'forbudte' hake-tegnene. Dette er tegn som settes rundt kodene som former internettsidene. Nettleseren din oppfatter tegn som står inni slike klammer, som koder den skal lese og ikke vise på siden.Bruk parenteser og firkantklammer. Det skal fungere helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Kan dere opplyse litt om hvikle tegn som ikke 'tåles'. Legg det f.eks. under boksen for innlegg. Eller er det mulig å få en advarsel når innlegg med forbudte tegn postes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dei einaste som KAN skapa problem er mindre enn-teiknet og større enn-teiknet. Dei som forsvinn er fordi den som legg inn ikkje ventar til oppgåve er ferdig utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissil Bruun Sørensen

Jeg har prøvd meg både med å bruke feil tegn i innlegg, og har opplevd at browseren låste seg og innlegget forsvant. I det siste tilfellet ble faktisk innlegget lagt på plass, men uten å bli registrert av telleren, og uten videresending av mail. Innlegget forsvant da neste innlegg ble lagt inn.Dette har ingen ting med DA å gjøre, men skyldes forbindelsen mellom min maskin og internett, og også forhold i browseren. Det kan være lurt å skrive innleggene separat, og kanskje lime inn teksten etterpå. Da har man ihvertfall teksten intakt. Om det er 'slitsomt' å legge inn innlegg skyldes vel heller at den enkelte ikke jobber helt optimalt - og har som utgangspunkt at det kan forekomme korte og lengre brudd i forbindelsen til internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.