Gå til innhold
Arkivverket

[#12488] Fritjof Wiig (f. 07.04-1883) g,m. Bergliot Lampe, busett Bergen - etterkomarar??


Gjest Marit Kvalsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Kvalsvik

Er det nokon som veit noko om desse to hadde born, og om nokon av etterkomarane av desse lever? Og kvar eg i så fall skal finne tak i dei?Fritjof var fødd i Herøy på Sunnmøre og flytta til Bergen. Han døydde 22. juli 1921. Han hadde også ei søster som heitte Hanna f. 1885 død 1959 som var bibliotekar i Bergen.(Ho budde kanskje på Minde ved Bergen?) truleg ugift. Så hadde han ein bror Karl Gerhard f. 1887, g m. Kirsten Johannessen, også busett Bergen.Vonar at det går an å spørje om slike ting på nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Yngve Nedrebø

Frithjof Wiig, bokholder, 38 år gammel, forulykket 22. juli 1921, og etterlot seg enken Bergljot, og døtrene Else, 8 år, og Bergljot, 3 år. Enken Bergljot Wiig døde i Bergen 26. november 1975 som forhenværende bibliotekar.Karl Gerhard Wiig, født i Herøy 7. oktober 1887, døde i Bergen 16. desember 1955. Han etterlot seg enken Kirsten (død 26. juni 1973) og tre døtre: Ruth, Karen og Kirsten.Vi finner ikke noen Hanna Wiig død i Birkeland, Storetveit eller Bergen 1959. Det nærmeste vi kommer er Hanna Arnesen, født 11. juni 1885, død på Paradis i Storetveit prestegjeld 24. januar 1958. Hun etterlot seg enkemannen Elias, og en pleiesønn. Fødestedet hennes er oppgitt å være Vikna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Kvalsvik

Dette var kjempeflott altså, og sidan du tydlegvis har kjelder som eg ikkje har. Ser du kva årstal Bergliot Wiig er fødd?Det er ho eg er mest interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Kvalsvik

Tusen takk for hjelpa! Eg gløymde å spørje etter kva kjelder har du nytta? Ligg desse ute på nettet? Eg jobbar med ei spanande prosjektoppgåve over dei som starta Herøy sanitetsforeining m.m. og der har eg sett på kor mange barn dei ulike hadde (opptil 10 barn) og aldersspreiinga av medlemene, og vil gjerne opplyse kjelde.Kva står forkortinga SAB for forresten?(er ikkje van med å bruke digitalarkivet..)Driv meir med lokalhistorie og ikkje slektsgransking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

SAB = Statsarkivet i Bergen. Kildene for samtlige opplysninger om Wiig-ene er hentet fra Bergen skifterett: Dødsfallsprotokoller. Registeret til disse ligger i Digitalarkivet opp til 1975.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.