Gå til innhold
Arkivverket

[#12506] Får ikke lenger E-post for innlegg?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Hvorfor får jeg ikke lenger varsling om at der er lagt inn nye innlegg? Jeg vet om i alle fall 3 innlegg som ikke er varslet.mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det har eg vanskeleg for å forstå. Eg får heile tida. Det blir i alle høve gjort forsøk på å senda kvar gong det blir lagt inn innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

I innlegg 7565 har jeg ikke fått varsel om de 3 siste innleggene. Derimot fikk jeg varsel om innlegg her kl. 14.24. Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk for svaret! Men dette skjønner jeg ikke fordi at jeg annenhver gang må skrive inn adressen min på nytt og krysser av.mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hvorfor får jeg ikke lenger melding om nytt innlegg ? Nå kontrollerte jeg at adressen var der og at det var krysset av. Inlegget kl 22.40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du skulle ikkje få epost som 'eigar' av temaet, igjen fordi du ikkje fav opp epostadresse då du la inn temaet. dermimot burde du få epost om at du har laga eit nytt innlegg i debatten. Men det første innlegget ditt er datert 22.40. Innlegget der du etterlyser svar er datert 22.45. Det er ikkje meir enn fem minuttar. Eg testa tida det gjekk frå eg skrive eit testinnlegg i same debatten, og det tok ca. fem minuttar til eg fekk det. Og vegen er truleg lengre til deg. Så eg vil tru du alt har fått eposten.Når det gjeld om du må skriva omatt er det lite eg kan gjera. Hos meg står adressene i alle dei nettlesarenae eg brukar (Opera, Internet Explorer og Netscape). Så det er nok innstilling di som er problemet, vil eg tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Akkurat nå fikk jeg melding om ditt svar, men på innlegg 22.40 er der intet kommet enda. Men hvis jeg forstår deg rett får jeg ikke melding i eget tema??Takk i alle fall for svaret!mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du får ein epost kvar gong det er lagt inn eit innlegg i ein debatt du har starta, under føresetnad av at du gav opp rett epost adresse då temaet vart oppretta. I tillegg får du epost når du sjølv har lagt inn eit innlegg i alle andre debattar; det er debattar der du ikkje får epostmelding som 'eigar' av debatten. Igjen under føresetnad av rett epostadresse.Kor fort du får svar har nok ikkje noko med din maskin å gjera i det heile. det er avhengig av eposttenar til UiB, av eposttenar der du er kopla på nettet, i tillegg til at nettet elles fungerer slik det skal.Det KAN tenkjast at epost forsvinn. Det skjer dersom eg ikkje klarer få kontakt med eposttenaren til UiB, eller UiB sin eposttenar ikkje klarer etablera samband til tenaren der du har eposten din. Men det er uvanleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk Jan!Nå klarte vi oss noenlunde bra tidligere, uten denne meldingen, så det gåt jo det også hvis man følger med sjøl. Men du vet venner man seg først til noe, så savnar man det hvis det uteblir. 'Man savner ikke kua før båsen er tom'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Har opplevd det samme med at adressen forsvinner men bare etter redigering av innlegget og ikke når innlegget blir lagt rett innmorten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Cookien blir sendt til maskinen etter at at eit innlegg er lagt på plass. Denne cookien innehld namn, heimstad og epost. Programmet mitt kan ikkje vita om du har retta eller ikkje, så det Morten har opplevd er nok tilfeldig. Neste gong du er inne i debatt hentar tenaren cookie. Det går ALLTID bra hos meg. Dermed er det ikkje noko gale med programmet. Problemet er at cookien på ein eller annan måte blir fjerna frå motttakande maskin. Det kan skuldast innstillingar, fjerning av temporære filar på maskinen, men også at du er logga på som ein annan. Kvar brukarnamn får sitt sett av cookies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Tommy Spjøtvoll

Jeg har lagt inn flere innlegg i debatten 'Jelekalender', men mottar ikke mail om at det er kommet nyere innlegg etter mine.Kan jeg forvente å få slike mail?Jeg får mail om at jeg har lagt inn innlegg, men det vet jeg jo :-)Mvh. Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du kan nok ikkje forventa å få epost om nye innlegg i debattar du har delteke i. Me sender berre til dei som har starta eit tema. At du får epost om at du har lagt inn eit innlegg har sin spesielle grunn. Dersom du har gjeve opp feil epostadresse går epost til oss i staden. Dermed kan me fjerna innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Tilbakemeldingene mine blir av og til tatt av antispamprogrammet på grunn av at de inneholder 'usual spam words'! Da lurer jeg virkelig på hva som har stått der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Kan det ha å gjere med at antispamprogrammet les engelsk, og dermed vil oppfatte vanlege norske ord som Skjåk eller Ørsta like meiningsberande som dei tilfeldige bokstav- og teiknkombinasjonane som stadig oftare dukkar opp i spam'et (kva kjønn har forresten ordet spam)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Meget mulig at det har med språkversjonen i programmet å gjøre, men uansett er det da levert en mangelfullt produkte som man ikke skal betale for og hvis det er gratis, da er det jo ens egen feil at posten forsvinner.Dette er en av farene med slike programmer, når man ikke vet hvordan de fungerer. Vi ser f.eks. at SpamCop som mange bruker bl.a. kan utelate en rekke tegnsett og da er det farlig.Jeg vil tro at det blir 'et Spam' ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ja, det lyt nok få inkjekjøn, for ifylgje mi 'blå' engelsk-norsk, tyder ordet 'spam' boksekjøt - men den boka er frå 1981, altså før internett fekk problemar med den slags 'kjøt'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Tror faktisk spam er en forkortelse for 'spiced ham', altså krydret skinke. Det kan nok være det som er på hermetikk boksen.. :-)Uttrykket spam i vår nye internett-verdag er hentet fra en Monthy Pyton sketsj hvor en gjeng med Vikinger synger 'spam, spam, spam . . . ' og overdøver all annen samtale. http://www.spam.com/ci/ci_in.htmJan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur elles ikkje ein snakkar om EIN (eller EIT)spam. Spam er alt det søppelet ein får i postkassen. Er det ei spesiell sending ein vil karakterisera ville eg seia spam-brevet. Det blir på same måten som med søppel (eller boss, som det det heiter i Bergen). Ein snakkar ikkje om eit søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.