Gå til innhold
Arkivverket

[#12566] Ole Fredrik Breiby f. 1876


Gjest eva breiby winnem
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

En etterlysning BØR for ikke å si skal inneholde litt mer opplysninger enn det du her gir. Det er frustrerende når du ikke skriver mer ennn en setning. Satt på spissen kunne han like gjerne være fra Kirkenes som Afrika .......... Hadde Ole noen søsken, barn, når døde han, hvor kom han fra etc.Ole Olsen Breiby fra gården Breiby i Nordre Odalen? Han er født i 1876 LenkeDu finner også hans foreldre på samme siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Strandhaug

Hei Eva, Anbefaler deg å ta kontakt med Hans Fredrik Haug I Nord Odal; han kjenner en god del til denne familienmvhTrond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Evensen

Hei. Jeg har slått opp i kirkebøkene for Nord-Odal, men fant ingen Ole Fredrik døpt i dette året eller umiddelbart før eller etter. Den Ole som bodde på Breiby i 1900, var kun døpt Ole, født 2.10.1876, døpt 5.11. samme år. Er dette rett person, eller kan han være født andre steder ? Mvh Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva winnem

takk for opplysningene om ole fredrik breiby f. 1876. Jeg skal undersøke opplysningene nermere. Han er sansynigvis født på elverum. I 1900 var han kontorist i oslo og fikk et barn med en Anna Finstad.Barnet de fikk er min bestefar, vi vet ingen ting mer om ole fredrik breiby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg lurer på hvor man har lært å skrive navn og steder uten store bokstaver jeg :o) Det er så slitsomt å lese..... sukk. Men, jeg kan selvsagt la være å lese dem og... :o) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.