Gå til innhold
Arkivverket

[#12583] Charles Robertson, Skottland 1801


Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

I følgje Ingeborg Flood, Oslo 1953, vart Charles Robertson fødd i Glasgow 05. april 1801. Han døydde i Hammerfest 22.10.1877. Mora hans var truleg enkje då ho reiste sjøvegen frå Skottland til London med barna Mary, Emma og Charles, skriv Flood. Charles reiste til Finnmark på slutten av 1820-talet som bestyrar for ein handelsfilial eit gruveselskap hadde på Fuglenes ved Hammerfest. Her vart han gift og fekk mange barn.Ingeborg Flood fann ikkje foreldra til Charles. No lurer eg på om nokon kan ha gjort forskning sidan den tid. Eg har prøvd familysearch, og funne tre forskjellige Charels Robertson døypte i 1801.mvh Knut Skorpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Larsen

Hi Knut. Since you have got exact date of the birth, it should be possible to track Charles christening in the Old Parish Records (OPRI) for Glasgow. I do not know however how many parishes there were within Glasgow in 1801. See tema 11550 for information. Mvh Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det finnes 1 Charles Robertson f. 11/4 1801, Glasgow, Lanark i Scotland. Foreldre Georg Robertson og Elisabeth Ladbrook. Fant dem på foreldresøk Fam.search. Kan jo være en mulighet for at det egentlig er dåpsdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Når eg søkjer på familysearch finn eg ikkje Charles son av Elisa og Georg. Men koplinga til barnenamna var interessant. Går det kanskje an å sjå om dei same foreldra har fått barn med namna Mary eller Emma?Elles ser eg på familysearch at det ser ut til at barna vart døypte når dei var om lag ei veke gamle. 5. april var ein søndag og 11. april ein laurdag.Vidar: do you read my Norwegian? I'll guess christening was done on sundays? mvh knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Larsen

Hi Knut, Yes to reading 'plain' Norwegian. As regards christening I would have guessed it would be on Sundays, but I can not say for sure. I have had no reason for studying this any closer. Checked the christenings of Robertsons in Scotland 1800-1802, got over 1300 on the free surname search on website indicated in tema 11550, and Charles is a common name. Good hunting. Mvh Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Eg mista ikkje motet av ei feillesing, Berit, det kan også hende at eg har feil fødselsdato på Charles. Like sannsynleg kan det vere at Charles som vart fødd i 1800 døydde før Charles II vart fødd. Det Nina peiker på om namnet på barna Charles fekk i Finnmark er for interessant til at eg vil sleppe det.Det er ikkje utan grunn at Flood ikkje fann noko om foreldra til Charles, trass leiting Charles Robertson (d.y.) gjorde i Skottland under krigen. Det kan vere feil i opplysningane. And Vidar: the fact that both Charles and Robertson was common names do complicate the hunting.mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.