Gå til innhold
Arkivverket

[#12591] DA fem år!


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Gratulerer med dagen! Et kjempearbeid dere alle har lagt ned her - til vår felles glede. mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur feiringa blir virtuell; kake og brus/champagne blir det knapt tid til. Men alle dei gode orda gjer dagen til ein fest for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Har den äran att gratulera på 5-årsdagen! Härifrån får det väl bli något svenskt - en virituell Knutstorps Sparkling + fanfarer Vänligen, Olle Elm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Gratulerer med dagen alle! Digitalarkivet er noe vi kan være stolte av, og så så flinke folk da gitt!!!Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

'Gratulerer med dagen, den er din'. Kan ikke fortsette med hele sangen, den er for lang, men jeg håper DA vil fortsette med det fantastisk gode arbeid dere gjør.Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Ellingsen

Fem år er flott, gratulerer til alle på DA. Samtidig vil jeg uttrykke min beundring for systemet og brukergrensesnittet både i basene og i arkiv- og brukerforum. Jeg har ikke sett det bedre utført noen steder.Sammen med dette gratulasjonstelegrammet følger det en strofe fra debatt 8950 som ble mitt store møte med Brukerforum:Lurer du på dine egne aner, - om du er stril eller puertoricaner? Er du i slekt med Tott eller Knoll? Du får svar i debatten til Oldervoll!Hipp hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.