Gå til innhold
Arkivverket

[#12650] Anne ? født i Venabygda, Ringebu ca. 1876


Gjest Rune Viken
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Viken

Anne ? F.ca.1876(Ænne var det hun ble kalte) bodde på Ringstrand i Ringsaker da hun døde midten av 1960. Hun var gift med en skomaker. Men han og deres da to døttere døde tidlig. Anne flyttet da til Ringsaker. Hun fikk disse barna Anna Otilie Olafsen f. 06.12.1903 D.1989 Nes H, Olga Olsen f.1915 Nes H. Olaf ? f.1911 ble oppvokst i Prøysen, Martin Findal? f.? Marie? F.? De to siste skal ha/bor i Østerdalen et sted. Er det noen som kan komme med opplysninger om Anne og hennes familie? Gjerne også bekrefte det som her er skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt E. Vesthagen

Hei Rune! Jeg har noen små opplysninger å komme med. Anna Olsdatter, f. 13.12. 1878, Tjerne-eie, Ringsaker. Hun fikk datteren Anne Otilie utenfor ekteskap med Olaf Jensen, f. 1.5. 1882, Grini-eie, Veldre. Annas foreldre er Ole Andresen, f. ca. 1855 og Karen Evensdatter, f. ca. 1859. Så har jeg Anna Otilie f. 3.12. 1903, Vik nedre, Ringsaker.Et spørmål til slutt. Har du to søsken som heter Tove og Bjørn? I så er jeg interesser i kontakt med deg. Min E-postadresse er b-vestha@online.noMed vennlig hilsen Bengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Viken

Det stemmer med Anna Otilie f. 3.12. 1903, Vik nedre, Ringsaker. Men Hennes mor Anne eller Ænne skal visnok være født i Venabygda, Ringebu ca.1876Vedrørende mine søsken se egen mail.Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.