Gå til innhold
Arkivverket

[#12733] Qvam,kvam - Hafslo


Gjest solfrid kvam Hole
 Del

Recommended Posts

  • 3 måneder senere...
Gjest Unni Krongård

hei, det finnes bygdebøker om Hafslo, riktignok en gammel, fra 1924. Hafslo Bygd og ætter og en om Bygslehiemer i Hafslo. Disse er å få låne på Biblioteket. Det er så mange bruk på Kvam, at det må nok leses nøye, for å få noe ut av det. Ny bygdebok er under arbeid, Jeg har selv slekt fra Kvam, men klarer ikke å finne tråden ennu. Med vennlig hilsen Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Kvam Hole

Hei Tusen takk for innlegget ditt. Jeg var så heldig å få svar på noen tråder fra Lars Øyane, se innlegg 10610: Peder Erikson Kvam, f. 1830, skulemeister frå Sogn: Bodø, Tromsø, Vardø og KOLA. Jeg gleder meg til bygdeboken er ferdig. Dersom du har mer informasjon, vennlig ta kontakt, gjerne på min private e-post Solfkvam@online.no MVH solfrid Kvam Hole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Lind Hanssen

Hei begge to. Jeg er fra Bodø. Mine tippolder het kom fra Kvam i Hafslo og tok navnet Kvam heroppe. Og vi har oversikt over alle etterpå. Bygdebokskriveren Lars E Øyane i Luster har greie på alle navn for Kvam- familiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg les med interesse at Unni Krongård har røter frå Kvam. Vil du Unni vennligst ta kontakt med meg so eg kan få ''plassert'' deg på ''kartet''? Min e-post adresse: loya@online.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.