Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Eva Johannessen

[#12738] Buskerud

Recommended Posts

Gjest Eva Johannessen

Leter etter folketellingen for Buskerud 1875,men kan ikke finne den, og i hvilket fylke ligger Svelvig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Se tema 2109 i Arkivforum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Hei, se innlegg 8300 på Brukerforum! Mvh. Gry Vibeke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jorunn Olsen

Hei EvaSvelvig ligger i vestfold fylke i dag. I 1875 er jeg ikke sikker på men du må se på kirkebøker/filmer merket Strømm,ja Strømm er skrevet med to m er.MVH. Jorunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Johannessen

Takk for alle svar.Grunnen til at jeg lette etter Buskerud 1875 er at jeg leter etter foreldrene til disse 3 barna som er f.mellom 1867 og 1875. Jørgen,Theodor,og Gustava Katrine. Gustava har jeg funnet i 1900 tellingen for Kristiania der hun er gift med Christian Reistad og har sønnen Manfeld.Det står der at de begge er f. 1868 og 1867 i Svelvig.Har hørt at det skulle ligge i Buskerud på denne tiden,men de som sa det kan jo ta feil.Foreldrene til disse barn sies å være en Jørgen Jørgensen og ei Karine med ukjent etternavn.Kan noen hjelpe?Eva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.