Gå til innhold
Arkivverket

[#12808] Anton Nilsen død i Bergen 1912-1972


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg finner to kandidater under døde i Bergen:270 Nilsen Anton Bernhardus Feb 04 1929 8 Nilsen Anton Nov 04 1936Er det mulig å få vite når disse to er født og om de var gift og hadde evt. arvinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Anton B. Nilsen var 67 år gammel, kobberslager, gift med Johanne Petrine, og med tre døtre fra et tidligere ekteskap: Amanda Tonny Nilsen, Margit Severine Salvesen, Stavanger, Tonny Gurine Ingebrigtsen, Oslo,Anton Nilsen, død 4. nov. 1936, var 38 år gammel og murer, med kone Mathilde, ingen barn, og mor Ingeborg, og søsken Nils, Malvin, Isak, Norman, Johannes, Hanna og Kristine som arvinger i tillegg til barna til avdød bror Ivar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Da var det bom denne gangen. Jeg leter etter Anton Bernhard August Nilsen f.10.01.1877 i Bergen. Han var sjømand ifølge folketellingen 1900. Kan du sjekke om han er i Bergen i senere tellinger, evt. 1912?Noen som har ide på hvor jeg kan lete videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Har flere jeg skulle ha hatt samme opplysning på hvis det er mulig:400 Andersen Helene Aug 08 19241051 297 Andersen Helene Nov 19 1926394 Andersen Helene Jan 11 1944384 Andersen Helene Okt 22 1954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.