Gå til innhold
Arkivverket

[#12826] Slektsprogrammet Generations - anbefalinger?


Gjest Hallvard Bragstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Hallvard Bragstad

Jeg har (dessverre) gått over fra Macintosh til PC. For Mac brukte jeg slektsprogrammet Reunion, etter min mening det absolutt beste.Til PC har jeg prøvd både Family Treemaker og det norske Embla, uten at jeg er særlig fornøyd med noen av dem.Firmaet som lager Reunion for Macintosh laget for endel år siden en versjon for PC, men valgte å selge ut pc-versjonen. Bröderbund lager et pc-program basert på Reunion, kalt Generations.Har noen erfaringer med bruk av Generations for PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inge Hildrum

Hei Hallvard! Jeg startet med Reunion for PC, og gikk over til Generations, og var veldig fornøyd med det, helt til jeg i den siste versjonen fikk en del databaseproblemer, dvs. når jeg la inn nye navn, ble endel gamle overskrevet, samt at jeg begynte å få opp ekteskap/samboerforhold mellom personer av samme kjønn, og med 300 års aldersforskjell.Da la selvsagt vekk Generations og kjøpte meg FTM, nå versjon 10, som jeg er godt fornøyd med. Har også lisens på Familiearkiv og WinFamily, men disse er ikke gode nok synes jeg.MvH Inge Hildrum Utflytta namdaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.