Gå til innhold
Arkivverket

[#12847] Sigrid Amundsen, Fredrikshald


Gjest Thore Eilertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thore Eilertsen

Sigrid Amundsen, f.30. juni 1880 Fredrikshald, d.16.april 1919 Stavanger. I dødsfallprotokollen står kun disse data og: Etterlater en halvbror i Fredrikshald og en umyndig datter (min svigermor) Ellers intet. Finner en Sigrid f.22.mars 1880,foreldre Knud Jahnsen,f.1852 og Anna Caisa Karlsen f.1851 (kirkebok) I 1900 finnes i Oslo en Anna K. Helland enke f.1851 i Sverige og Sigrid Helland f.1880 Fredrikshald. De tilhører da katolsk apostolisk trossamfunn. Kan dette være hennes foreldre ? Hvem er hennes halvbror ? Hvordan kommer Helland og Amundsen inn. Sigrid var IKKE gift i Stavanger. Kan noen hjelpe ?Mvh Thore Eilertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Thore Eilertsen

Prøver en gang til ! Er det noen som kan slå opp i kirkebøkene og se om denne Sigrid står som utflyttet fra Halden ? Jeg har funnet at hun bodde i Stavanger i desember 1910.Den Knut Jahnsen som er nevnt i første innlegg hette Helland, men det er usikkert om de personene har noe å gjøre med 'min' Sigrid. Håper ennå på hjelp. Thore Eilertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.