Gå til innhold
Arkivverket

[#12851] Tromsø - Harald Andersen f. 1891


Gjest Svein Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Andersen

I 1900 telling så bodde han i N. Skolegt. 652. Var gift med Trine, hadde et barn (gutt.Jeg leter etter Harald sine foreldre. Takknemlig for opplysninger om dette eller noe som kan lede til videre leting. Jeg takker på forhånd. Vh. Svein Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

FT 1900 her på Digitalarkivet viser at han bodde sammen med foreldrene Hans Andersen f.1865 i Singsaas og Hansine Flemine Pettersen f.1862 i Malangen, samt søstrene Guri, Thora Petrea og Nansy Karoline.Trine Andersen, som ble hans kone, bodde i 1900 sammen med foreldrene i Karlsøy. Du finner sikkert besteforeldrene i FT 1875 og 1865 her på DA. Lykke til med videre søk, og ikke nøl med å spørre om hjelp. MVH Åse Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Anne Grete Mensen

Det er flere år siden dette ble debattert, men jeg prøver likevel: Jeg har nettopp oppdager at jeg er i slekt med Trine Andersen, som forresten brukte etternavnet Olsen etter faren Anders Olsen. Hun bosatte seg i Bergen og døde der. Jeg er svært interessert i å utveksle informasjon om henne, og ikke minst hennes etterkommere (evt på e-post).Med hilsen Anne Grete Mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.