Gå til innhold
Arkivverket

[#12858] Census 1930: Syracuse N.Y


Gjest Astrid Ryen
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid Ryen

Olaf Ryen født 17/2 - 1898 i Røros utvandret til USA 5/1 - 1921 med skipet Stavangerfjord. Hans kone Marianne (Marion Ryen) dro over året før. Familien bodde i Syracus NY så langt tilbake jeg kan huske som er tiden like etter andre verdenskrig. Det jeg gjerne vil vite, er fødselsår for tre av deres fire barn som alle ble født mellom 1920 og 1930:Gudrun, født 1920, død 1995 (SSDI)Roy født ??, død like etter krigen.Earl, født ??, lever fortsattBernice, født 1930??, tror hun fortsatt er i liveEr takknemlig for svar for om mulig å gjenopprette forbindelse med familie vi har mistet all kontakt med.Mvh. Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Takk skal du ha, Laila!! Dette var verdifulle opplysninger for meg. Det stemmer godt at de ble født i Mass., for jeg vet Marianne hadde søsken som bodde i Boston. Earl S. - mellombokstaven gjør at jeg nå vet med sikkerhet vet at den jeg har funnet på White pages, er min fetter. Andre generasjon var aldri særlig interessert i kontakt, men jeg sender iallefall et brev i håp om at den store etterslekten som jeg vet finnes, vil gi en respons.Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.