Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Inger Bjørnaas

[#12871] Hedemark, Vinger: Karen Emelie, f. 14.8. 1881

Recommended Posts

Guest Inger Bjørnaas

HeiKan noen sjekke kirkeboka for å finne foredrene til Karen Emelie, f. 14.8. 1881, Vinger ? Hun skal være født utenfor ekteskap, og hennes mor var Karen Johannesdt. iflg. mine opplysninger. Men hvem var hennes far ? Jeg prøver å hjelpe en amerikansk bekjent av meg.Beste hilsen Inger

Guest Finn Sollien

Karen Emilie Edvardsd. f. 14.8.1881 Linna, Østgården, Austmarka i Vinger, døpt i Bogen Kirke, Gunnarskog Sverige 21.8.1881. Konfirmert i Austmarka kirke 11.10.1896. Utflynings attest 1901. Født utenfor ekteskap av pike Karen Johansd. Linna og far ungk. Edvard Gundersen Løvkjølen. Har ikke sett over emigranter fra Vinger til USA,har de på kladdelister. Din kontakt kan sende meg en mail på denne adr. fisollie@online.no

Guest Inger Bjørnaas

HeiTusen takk for hjelpa. Dette var kjempeflott. Jeg har gitt Darlene, min kjenning i USA, beskjed, og hun kommer helt sikkert til å ta kontakt med deg.Beste hilsen Inger

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.