Gå til innhold
Arkivverket

[#12871] Hedemark, Vinger: Karen Emelie, f. 14.8. 1881


Gjest Inger Bjørnaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Bjørnaas

HeiKan noen sjekke kirkeboka for å finne foredrene til Karen Emelie, f. 14.8. 1881, Vinger ? Hun skal være født utenfor ekteskap, og hennes mor var Karen Johannesdt. iflg. mine opplysninger. Men hvem var hennes far ? Jeg prøver å hjelpe en amerikansk bekjent av meg.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Karen Emilie Edvardsd. f. 14.8.1881 Linna, Østgården, Austmarka i Vinger, døpt i Bogen Kirke, Gunnarskog Sverige 21.8.1881. Konfirmert i Austmarka kirke 11.10.1896. Utflynings attest 1901. Født utenfor ekteskap av pike Karen Johansd. Linna og far ungk. Edvard Gundersen Løvkjølen. Har ikke sett over emigranter fra Vinger til USA,har de på kladdelister. Din kontakt kan sende meg en mail på denne adr. fisollie@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

HeiTusen takk for hjelpa. Dette var kjempeflott. Jeg har gitt Darlene, min kjenning i USA, beskjed, og hun kommer helt sikkert til å ta kontakt med deg.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.