Gå til innhold
Arkivverket

[#12887] Karen Gulbrandsdatter f. ca. 1825 Nes, Akershus - forfedre ?


Gjest Odd Brede
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Brede

Karen Gulbrandsdatter bor i 1865 på gården Grue i Nes, Akershus sammen med ektemann Jens Kjøstelsen (62 år) og tre døtre. Karen er 40 år og født i Nes. Kjenner noen til forfedrene hennes ? På forhånd takk. Mvh. Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Familysearch har disse kandidatene:Karen Marthea Gulbrandsdtr. døpt 24.10.1924, Nes, Akershus. Foreldre: Gulbrand Halvors. og Magrethe Andersdtr.Karen Randine Gulbrandsdtr. døpt 16.1.1825 i Nes. Foreldre: Gulbrand Amundsen og Ragnhild Amundsdtr.Karen Randine Gulbrandsdtr. døpt 16.10.1825 i Nes. Foreldre: Gulbrand Ingelsen og Ane Gudmundsdtr.Karen Olene Gulbrandsdtr. døpt 13.5.1827 i Nes. Foreldre: Gulbrand Olsen og Ane Johnsdtr.Kjenner du igjen noen navn? Du finner også foreldrenes giftemål på Familysearch, ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Takk til Heidi for hjelp! Mitt problem er at jeg ikke vet hvilken av de ovenstående som er den rette Karen. Kan noen hjelpe meg videre? Mvh. Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Odd Brede! Siden du bor på Årnes, Dette finner du ut av ved å gå på biblioteket, vel? De har sikkert noe liggende av kirkebøker ol.Lykke til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.