Gå til innhold
Arkivverket

[#12896] Etterkommere til Bendik og Marianne Johanne Olsen i Bergen?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Bendik Olsen , f. 1858 i Bergen og Marianne Johanne Olsen, f.1861 Førde Sundfjord hadde i år 1900 følgende barn: Anny Bergitte Olsen, f. 1887 i Førde i Sundfjord; Bendius Bernhardus Olsen, f. 1892 i Bergen; Borghild Johanne Olsen f.1895 i Bergen og Arthur Kaanelius Olsen, f. 1897. Ved FT 1900 bodde de i Geble Pedersensgade 10. Anny Bergitte ble gift 8.7.1907 i Sandvikskirken med Karl Emil Henry Petersen fra Fredrikshald. Anny Bergitte og Karl Petersen hadde 2 barn: Ester Bergitte, f. 1907 og Alf Martin, f.1909: Marianne Johanne var bror-datter til min oldefar.Er der noen som har mulighet for å finne ut om noen av disse hadde etterkommere?Jeg vil sette stor pris på all mulig hjelp her og takker hjerteligst på forhånd!Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Er det noen som kan gi meg et tips på hvordan jeg skal finne ut om de personene som jeg har nevnt her i mitt første innlegg virkelig hadde etterkommere??Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

En mulighet er å gå løs på Døde 19nn ... Dersom du finner noen som passer så kan adressen være oppgitt. Denne kan så brukes til oppslag i Adressebøker for Bergen. Du kan muligens også bruke den adressen du har direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei.Takk for responsen! Ja, det har jeg allerede gjort, men der ligger ingen adresse og heller ikke opplysninger om når de er født.Ligger adressebøkene på nettet?mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Birger Forsmo

Jeg er fortsatt på leting etter etterkommere til Anny Bergitte og Karl Petersen som hadde disse 2 barna: Ester Bergitte, f. 1907 og Alf Martin, f.1909.Finnes der noen som kan tenke seg å hjelpe meg?Jeg takker på forhånd!Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.