Gå til innhold
Arkivverket

[#12921] Hvor og hvem er Arne Olav Heiberg??


Gjest Tor Dale Svendsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Dale Svendsen

Har i lengre tid drevet med gransking av ettersleken etter mine olderforeldre:sokneprest,Mons Olai Herberg, 1851-1921 og hustru,Anna Dorthea Krabbe Herberg, 1860-1915. De hadde 11 barn, og nå har jeg nesten alt klart, MEN!!! Mangler etterslekt etter en sønn, nr.9: Sverre Herberg,1895-1967. Det jeg har funnet ut om Sverre er at han har byttet etternavn til Heiberg, og at han bodde i Oslo, og at han ved dødsfallet 12.12 1967. Etterlot seg hustru og en sønn:Arne Olav Heiberg. Også er det stopp, finner ikke ut noe mere om dette. Er det noen som kan hjelpe eller har en ide om hvor jeg burde lete, så blir jeg kjempe glad. Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Dale Svendsen

det har jeg sett, og har også funnet ut at han etterlot seg hustru:Eva Reidun Heiberg. De har ikke felles barn, men begge har vist nok barn fra før. Og de var mest sannsynlig bosatt ikke langt utenfor Oslo. men mer vites ikke, Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.