Gå til innhold
Arkivverket

[#12938] Var Hanna Mathea Markusssen's/Jensdatter dtr av en simpel arbeier? Xania.


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

1900 enke Hanna Syversen bor, med fattigunderstøttelsei, i Østgårdsgate 36 i Kristiania. Hun oppgis å være født i Kristiania i 1858.Hanna giftet seg i 1877 med bybud Martin Syversen.I 1865 finner jeg denne familien i Platougaden 9 i Kristiania.40370 15 1 Jens Markus. Husfader simpel Arbeider g 36 m Skesogn40371 16 Andrea Hans. hans Kone g 34 k Skesogn40372 17 Hanna Matea Jens. deres Datter ug 8 k Agersogn40373 18 Ole Kristian Jens. Søn ug 6 m Agersogn40374 19 Anne Hellene Jens. Datter ug 4 k Agersogn40375 20 Emil Jens. Søn ug 2 m AgersognKan noen med sikkerhet bekrefte at dette er min Hanna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jfr tema 12900. Jeg fikk oppgitt at de var gift i 1877, og at det første barnet het Jensine A. Selv mener jeg å ha vært borte i en kilde hvor Hanna omtales som Hanna M.Jensen. Jeg er ganske sikker på at jeg har funnet rett familie, men helt sikker er jeg da ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.