Gå til innhold
Arkivverket

[#12983] Synnøve Vorren og Olaf Strand - Kvar og når gifta dei seg?


Gjest Gunnar Ellingsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Ellingsen

Synnøve Petrine Vorren (22/2 1881 - 29/5 1961) frå Sande på Sunnmøre gifta seg ca 1903 med Olaf H. Strand (8/5 1878 - 30/11 1920) frå Isfjorden i Romsdal. Finst det ein eller annan som veit datoen og staden der dei gifta seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Heidi Lyshol

Dette er oldeforeldrene mine. Faren min rapporterer følgende: 1903. Olaf Hansson Strand var sjømann, og paret bosatte seg i Ørsta.Det finnes andre slektninger som kan vite mer, skal jeg spørre?Hvorfor vil du vite dette, forresten? Hva slags slektning er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Elsebø

Kilde: Ørstingar II, 1999, Bjørn Jonson Dale.Olaf Hansson Strand (1878-1920), Isfjorden, styrmann. Gift med Synnøve Petrine Vorren (1881-1961) frå Vorren 4, Sande.Det vert ikkje oppgjeve kva år dei gifta seg, men eldste barnet vart fødd 1903. Sidan han var frå Romsdal og dei slo seg ned i Ørsta vil eg tru dei gifta seg på hennar heimstad, Sandsøy i Sande kommune. Dei slo seg ned på garden Velle i Ørsta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ellingsen

Eg takkar både Heidi og Olav for tilbakemeldingane.Eg spør på vegne av kontornaboen min, Jostein O. Mo, som også er oldebarn av Synnøve og Olaf. Han har planar om eit ajourført slektshefte til 100-årsjubileet til sommaren, for ein har gått ut frå at dei gifta seg i 1903 sidan det første barnet vart fødd då (slik Olav nemner). Men Jostein skulle gjerne ha fått stadfesta at dei verkeleg gifta seg i 1903, ikkje t.d. i 1902, og det var bakgrunnen for spørsmålet.Som sagt: Takk for tilbakemeldingane! Vi tek gjerne mot fleire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Lyshol

Du får fortelle tremenningen min (som jeg ikke har truffet, får jeg invitasjon til jubileet?) at 1903 står i 'det gule heftet' som ble utgitt til forrige slektstreff. Husker ikke hvem som skrev det, jeg var mindre interessert i slekt og slektshistorie da, men han kan sikkert få et eksemplar av noen andre i slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Myklebust

Hei! Kvifor sjekkar de ikkje kyrkjebøkene på mikrofilm. Kyrkjebøkene for Sande er filma fram til kring 1920 og er tilgjengeleg på HVO. Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.