Gå til innhold
Arkivverket

[#12995] Hans Halvorson og kona Martha og dotter Gunnhild - kvar i Noreg kom dei ifrå?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

11.10.1878 stod det eit bryllaup i Madison, WI mellom Peder Pederson, son av Peder Torkelson og kona Martha S., skreddar i Black Earth, WI og Julia Hanson, dotter av Hans Halvorson og kona Martha S. Vitne var H. Halvorson og Harald Hanson.1880-teljingi for Black Earth, Dane Co., WI syner denne huslyden:Peter TAHLE, Male, 32, Tailor, NOR NOR NORJulia TAHLE, Female, 24, Wife, NOR NOR NORMartin TAHLE, Male, 3M, Son, WI NOR NORPeder Pederson Thalle var fødd i Luster 21.3.1848 som son av husmann Peder Torkildson Talle og kona Martha Sølfestsdotter. Han utvandra i 1866.Men kven var kona hans? Kyrkjebøkene frå Black Earth, WI syner at namnet hennar var Gunnhild Hansdotter, men trass i at eg har vridd hovudet i snart 30 år, har det ikkje lukkast meg å finna ut kvar i Noreg Gunnhild hadde opphavet sitt.No frir eg til lesarane i Digitalarkivet sitt Debattforum med von om at ein eller annan kan dra kjensel på denne jenta??PS: Peder Pederson Thalle døydde i 1887, og opplysningar frå sorenskrivaren i Dane Co., WI tyder på at Gunnhild døydde året før. Lagnaden til dei to borni dei fekk, Martin (f. 4.3.1880) og Henry Melvin (f. 25.9.1881), er ukjend...På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Se på denne utvandringen fra Nordre Land i 1876 – destinasjon Black Eart. Wisconsin, der bryllupet til Gunhild sto i 1878 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=33&filnamn=EMIOSLO&gardpostnr=39130&merk=39130#ovre>LenkeI 1875 var det ei tjenestejente på 20 år ved Gunilla Hansdatter fra Nordre Land som utvandret fra Kristiania til Black Eart Wisconsin Lenke. Lurer på om denne jenta er identisk med den Karen Gunille Hansdatter som ble konfirmert i Nordre Land i 1869 – i så fall er hun datter av det ekteparet som dro til Black Eart i 1876 - Oppland fylke, Nordre Land, Ministerialbok nr. 1 (1860-1871), Konfirmerte 1869, side 131 – nr. 17: LenkeFaren heter Hans Halvorsen, men moren til denne Gunille heter så langt fra Marthe S, men Helga Gulbrandsdatter. Så dette kan likevel være et skudd fullstendig i blinde…Her er i allefall dåpen til Karen Gunhild - Oppland fylke, Torpa, Nordsinni, Østsinni i Land, Ministerialbok nr. 10 (1847-1859), Fødte og døpte 1854, side 36, #91:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Bryllupet sto i Madison... Men familien slo seg ned i Black Earth. Kanskje jeg likevel har blingset på damen? Kanskje Gunhild / Julie ikke utvandret til Black Earth, men til Madison???Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Du Grethe, du Grethe; no lyt eg gje meg ''ende over''. Denne Gunhild Hansdotter frå Nordre Land er unekteleg ein svært so god ''kandidat'' til denne dama som eg har leitt etter i so mange år. Og når eg ser på vigsli, so er mødrene til både brudgom og brur oppgjevne med same namn. Dette kan godt vera ei feilskrift, anten i originalen eller i avskrifti mi!!Dette må studerast nærare!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.