Gå til innhold
Arkivverket
Gjest T. Grindheim

[#13095] Michael Peders. født i Askevolds Prgj.

Recommended Posts

Gjest T. Grindheim

Leter etter Michael Peders. født i Askevolds Prgj. Finner han i 1865-tellingen der han er 41 år og gift med Gyri Hansd. og bor på Toranger i Sund Prgj. Han har da en datter Oline på 2 år. Oline tror jeg er oppvokst i Austevoll, Økland?? Gyrid Hansdtr. finner jeg at døde 23 nov. 1915, boende i Austevoll, Økland. Fødestedet hennes er Taranger(Toranger?) Takknemlig for all hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest T. Grindheim

Har ikke fått respons på denne. Kan noen hjelpe meg. Takknemlig for alle svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Hei!Tar opp att dette temaet.Sund FT1865; [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=33&filnamn=f61245&gardpostnr=332&personpostnr=2083&merk=2083#ovre>LenkeGifte 1859, Sund; Lenke Barn f. Tarang(er):1. Hans, f. 1861; Lenke2. Oline, f. 1864; Lenke3. Marthe Helene, f. 1867; Lenke4. Marie Hansine, f. 1870: Lenke (Økland)Opphavet til Michel Pedersen;

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest T. Grindheim

Hei. Har også en datter f. 13.2.1876 Sund og døpt 13.4.1876 Sund som fikk navnet Gyri Mikaline. (Har desverre glemt å notere kilde her). Mora Gyri døde 15.11.1915 Austevoll og ble begravet 23.11.1915. Faren Michel vet jeg ikke når døde. Har info om datteren Oline (min tippoldemor) og hennes etterkommere. Send meg mail adresse så kan jeg sende info. Mvh Tove.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Her er søsken til Mikkel Pederson Askvoll. Se vedlegg. Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete1446.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.