Gå til innhold
Arkivverket

[#13100] Schjølberg-ætti på Kongsvinger og i Amerika - Jørgen og Oscar - opplysningar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Tollassistent Jørgen Jørgenson Schjølberg, fødd i Vinger i 1822, gifte seg på Vallset, Hedmark 1843 med Caroline Mathilde Timmermann, fødd i Stange 1820. Jørgen og Caroline busette seg på Holt i Vinger og fekk fleire born, mellom anna sonen:Oscar Thomas Jørgenson Schjølberg, fødd i Vinger november 1856 eller 1857, var 1875 handelsbetjent i Christiania og skal ha vore gift der i byen, men utvandra som enkjemann til Amerika i 1888. Under namnet Oscar Berg, òg kalla Oscar Burg, gifte han seg att i Minneapolis, MN med Øllegaard Olsdotter Fedt, i Amerika kjend som Ella Fett, fødd i Hafslo (Luster) i Sogn 8.11.1861. Ho utvandra i 1883.Oscar og Ella Burg budde ei tid i Butterfield, Watonwan Co., MN, men flytte kort etter hundreårsskiftet til Kendall, Whatcom Co., WA. Ella Burg døydde 14.10.1912 og ligg gravlagd i Bellingham, WA.* Er det nokon som kan hjelpa meg med ein nøyaktig fødselsdato for Oscar Thomas Schjølberg i Vinger?* Er det nokon som har kjenskap til denne Schjølberg-ætti og som evenuelt kan hjelpa meg med å finna ut meir om lagnmaden til Oscar i Amerika?* Eg er òg interessert i opplysningar om Oscar sitt liv i Christiania. Han hadde ei dotter Nora, fødd i august 1878 som skal ha utvandra i 1893 - kan henda identisk med den Eleonora Schjølberg som utvandra frå Christiania i 1893, 11 år gamal? Kvar det vart av ho, veit eg ikkje.På førehand hjarteleg takk for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Oscar Thomas Andrè Schjølberg f. 1. november 1856, døpt 7. juni 1857: (K.bok nr. 10- 1855-1861 for Vinger sogn. S.79, dåp nr. 213). Har k.bøkene i base dersom det skulle være ønskelig med mere om Schjølbergs. FS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Finn, for detaljane om fødsli til Oscar Thomas André Schjølberg.Om du har ein database for Vinger, kanskje du då kan fortelja meg kvar i Vinger faren Jørgen Jørgenson Schjølberg var fødd (2.6.1822), d.v.s. bustaden til Jørgen Schjølberg (Sr) og Else Karine Schøyen?Nok ein gong takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.